wtorek, 20 lipca 2010

Dialog w obiektywie

A dokładnie: Transgraniczny Dialog Kulturowy w obiektywie. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się organizowany przez Limanową i Dolny Kubin (Słowacja) konkurs fotograficzny. Brałem udział, dostałem nagrodę, pokuszę się więc na mały auto-lans; tak na dobry początek, a także celem podsumowania dotychczasowych wędrówek z aparatem. Poza tym parę osób pytało mnie, jakie zdjęcia dałem na konkurs, więc teraz będę mógł po prostu zapodać linka do bloga. Dałem 10 zdjęć i oto one:

"Na straży"; kapliczka nad Młyńczyskami; koniec września 2009

"Plamą malowane"; Słopnice; Lipiec 2009

"Cykl"; jeden ze starych sadów limanowskich; październik 2009

"Ekologia"; Limanowa; wrzesień 2009

"Droga kręta jest"; gdzieś między Limanową a Laskową; wrzesień 2009

"Kod kreskowy"; okolice Lipowego; wrzesień 2009

"Styl"; Szczawa; sierpień 2009

"Zielony zakątek"; Słopnice Górne; sierpień 2009

"Wszędzie dobrze, ale..."; w domu najlepiej; Przełęcz Słopnicka; środek listopada 2009

"Trwam"; czy zima czy śnieg; Limanowa; styczeń 2010

Na koniec dodam, że konkurs został rozstrzygnięty 14 kwietnia 2010, a więcej informacji można znaleźć --> tutaj <--.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz